Brand Registry helpt bij het succes van Palouse Brand met Amazon
"De Brand Registry beschermt mij zoals geen enkel ander bedrijf kan. Ik denk dat het een van de beste programma's is die Amazon ooit heeft uitgevoerd."
Sara Mader
CEO
Van boerderij naar technologie
Sara Mader en de familie van haar man Kevin zijn al generaties trots op wat ze verbouwen. Als landbouwers van niet-geïrrigeerde grond in de Pacific Northwest bieden ze kikkererwten, linzen, graan en meer aan via Palouse Brand.
Dankzij haar diepe wortels in de landbouw, samen met een achtergrond in technologie, kan ze haar visie op duurzame landbouwpraktijken met zorg en toezicht van begin tot eind uit te voeren. Hierdoor heeft Palouse Brand vertrouwen in de wetenschap dat wanneer hun producten de faciliteiten verlaten, ze voldoen aan de kwaliteitsnormen.
"Ik had een sterke indruk dat consumenten meer aandacht gingen besteden over waar hun voedsel vandaan kwam en dat de voedingsmiddelenindustrie hierdoor een periode van fundamentele verandering zou doormaken", zegt Sara.
Naast gecertificeerde en duurzame boerderijen en reinigingsfaciliteiten, heeft het merk zich ook gericht om duurzaamheid toe te passen op andere aspecten van het bedrijf, waaronder de verpakking.
"We willen dat onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk is", legt Sara uit. "We verkopen onze producten in plasticvrije, herbruikbare zakken van jute of met de hand genaaide katoen die drie pond kosten."
Toen de vraag naar hoogwaardige, chemicaliënvrije en niet-GGO-producten steeg, steeg ook de verkoop van Palouse Brand.
Dankzij haar diepe wortels in de landbouw, samen met een achtergrond in technologie, kan ze haar visie op duurzame landbouwpraktijken met zorg en toezicht van begin tot eind uit te voeren. Hierdoor heeft Palouse Brand vertrouwen in de wetenschap dat wanneer hun producten de faciliteiten verlaten, ze voldoen aan de kwaliteitsnormen.
"Ik had een sterke indruk dat consumenten meer aandacht gingen besteden over waar hun voedsel vandaan kwam en dat de voedingsmiddelenindustrie hierdoor een periode van fundamentele verandering zou doormaken", zegt Sara.
Naast gecertificeerde en duurzame boerderijen en reinigingsfaciliteiten, heeft het merk zich ook gericht om duurzaamheid toe te passen op andere aspecten van het bedrijf, waaronder de verpakking.
"We willen dat onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk is", legt Sara uit. "We verkopen onze producten in plasticvrije, herbruikbare zakken van jute of met de hand genaaide katoen die drie pond kosten."
Toen de vraag naar hoogwaardige, chemicaliënvrije en niet-GGO-producten steeg, steeg ook de verkoop van Palouse Brand.

Het merk laten groeien met Amazon
Palouse Brand maakt gebruik van traditionele, beproefde landbouwtechnieken. Maar het is ook een modern, vooruitstrevend merk. Door de ervaring van Sara werd het voor haar namelijk duidelijk dat 'digitaal gaan' van cruciaal belang is om het merk te laten groeien.
Waar andere oude levensmiddelenmerken nog steeds niet de e-commerce wilden omarmen, nam Sara de volgende stap en bouwde een website die het merk kon gebruiken om producten te presenteren. Palouse Brand gebruikte zijn digitale aanwezigheid om klanten meer transparantie te bieden met betrekking tot waar hun voedsel vandaan kwam, zelfs tot aan het veld waar het vandaan kwam via GPS-coördinaten op productvermeldingen.
Maar toen het merk op Amazon begon te verkopen, ging de verkoop pas echt omhoog. Hierdoor was Palouse Brand op weg naar digitaal succes.
"We zijn begonnen met Seller Central", herinnert Sara zich. "Het bood ons alle tools die we nodig hadden om ons bedrijf te kunnen runnen... Al snel zagen we geweldige resultaten... Onze verkoop verdubbelde elke maand."
Deze snelle resultaten hebben Palouse Brand aangemoedigd om nog meer moeite en vertrouwen te steken in het aanwezig zijn in de Amazon-store. De investering bleek zo belangrijk dat Sara als een van de eersten veel van de tools en programma's van Amazon ging gebruiken.
"Mijn aanpak zit zo in elkaar: wanneer Amazon een nieuw programma lanceert waar we voor in aanmerking komen en dat zin heeft voor ons merk, we deze proberen", zegt ze. "Met de klantgerichte focus van Amazon vertrouw ik erop dat hun programma's Palouse Brand en onze klanten ten goede komen."
Toen Amazon Brand Registry in 2017 werd gelanceerd als een gratis tool om te helpen merken op te bouwen en te beschermen, was er geen twijfel of we lid wilden worden.
Waar andere oude levensmiddelenmerken nog steeds niet de e-commerce wilden omarmen, nam Sara de volgende stap en bouwde een website die het merk kon gebruiken om producten te presenteren. Palouse Brand gebruikte zijn digitale aanwezigheid om klanten meer transparantie te bieden met betrekking tot waar hun voedsel vandaan kwam, zelfs tot aan het veld waar het vandaan kwam via GPS-coördinaten op productvermeldingen.
Maar toen het merk op Amazon begon te verkopen, ging de verkoop pas echt omhoog. Hierdoor was Palouse Brand op weg naar digitaal succes.
"We zijn begonnen met Seller Central", herinnert Sara zich. "Het bood ons alle tools die we nodig hadden om ons bedrijf te kunnen runnen... Al snel zagen we geweldige resultaten... Onze verkoop verdubbelde elke maand."
Deze snelle resultaten hebben Palouse Brand aangemoedigd om nog meer moeite en vertrouwen te steken in het aanwezig zijn in de Amazon-store. De investering bleek zo belangrijk dat Sara als een van de eersten veel van de tools en programma's van Amazon ging gebruiken.
"Mijn aanpak zit zo in elkaar: wanneer Amazon een nieuw programma lanceert waar we voor in aanmerking komen en dat zin heeft voor ons merk, we deze proberen", zegt ze. "Met de klantgerichte focus van Amazon vertrouw ik erop dat hun programma's Palouse Brand en onze klanten ten goede komen."
Toen Amazon Brand Registry in 2017 werd gelanceerd als een gratis tool om te helpen merken op te bouwen en te beschermen, was er geen twijfel of we lid wilden worden.

Merkbescherming waarop je kunt rekenen
Door zich voor Brand Registry te registreren, kwam Palouse Brand in aanmerking voor programma's en tools om de onderneming te helpen hun merk te beschermen en ervoor te zorgen dat op hun productpagina's de foto's en informatie nauwkeurig worden weergeven. Toen Palouse Brand gegevens had verstrekt over het merk, de producten en het intellectueel eigendom, werden er onmiddellijk geautomatiseerde beschermingen geactiveerd die inbreukmakende productvermeldingen of onjuiste content stopten.
De Brand Registry biedt ook een krachtige 'Een schending melden'-tool waarmee merken productvermeldingen die mogelijk inbreuk maken op handelsmerken, auteursrechten en octrooien kunnen zoeken en rapporteren. Nadat Sara regelmatig de tool 'Een schending melden' had gebruikt, merkte ze een aanzienlijke vermindering van het aantal inbreuken op.
Het melden van een mogelijke inbreuk aan Amazon via de tool 'Een schending melden' helpt de geautomatiseerde bescherming die merken beschermt te versterken. Deze tool kwam van pas toen Sara ontdekte dat een andere verkoper haar afbeeldingen en content had gekopieerd en deze in hun productvermelding had gebruikt. Ze herinnert zich nog hoe geschokt ze was: "Ik had nooit kunnen denken dat iemand de foto's zou stelen die ik in mijn fotostudio had gemaakt en waaraan ik 20 uur had gewerkt."
Met behulp van 'Een schending melden' kon Sara snel actie ondernemen.
"De tool 'Een schending melden' van Brand Registry stopt kwaadwillenden. "Ik hoef me er geen zorgen over te maken. Als ik een melding maakt, wordt deze opgelost. Het helpt mij om mijn merk te beschermen en de consument een goede ervaring te bieden."
De Brand Registry biedt ook een krachtige 'Een schending melden'-tool waarmee merken productvermeldingen die mogelijk inbreuk maken op handelsmerken, auteursrechten en octrooien kunnen zoeken en rapporteren. Nadat Sara regelmatig de tool 'Een schending melden' had gebruikt, merkte ze een aanzienlijke vermindering van het aantal inbreuken op.
Het melden van een mogelijke inbreuk aan Amazon via de tool 'Een schending melden' helpt de geautomatiseerde bescherming die merken beschermt te versterken. Deze tool kwam van pas toen Sara ontdekte dat een andere verkoper haar afbeeldingen en content had gekopieerd en deze in hun productvermelding had gebruikt. Ze herinnert zich nog hoe geschokt ze was: "Ik had nooit kunnen denken dat iemand de foto's zou stelen die ik in mijn fotostudio had gemaakt en waaraan ik 20 uur had gewerkt."
Met behulp van 'Een schending melden' kon Sara snel actie ondernemen.
"De tool 'Een schending melden' van Brand Registry stopt kwaadwillenden. "Ik hoef me er geen zorgen over te maken. Als ik een melding maakt, wordt deze opgelost. Het helpt mij om mijn merk te beschermen en de consument een goede ervaring te bieden."
"Amazon zet zich in om consumenten te beschermen en ervoor te zorgen dat ze een legitieme ervaring hebben. Als iemand ons merk vervalst, wordt het gecorrigeerd. Brand Registry is geweldig. Kort na het rapporteren zien we dat de productvermelding is verwijderd."
Sara Mader
CEO
Brand Registry opent de deur naar tools voor het maken van merken
Door deel te nemen aan Brand Registry, kreeg het merk ook toegang tot exclusieve programma's en tools voor het opbouwen van merken, zoals A+ content, Gesponsorde merken en Merkanalyses. Deze tools, die merken helpen productpagina's te verbeteren, te adverteren en hun prestaties te begrijpen, waren van cruciaal belang om de zichtbaarheid van Palouse Brand voor klanten te vergroten.
"Brand Registry heeft me toegang gegeven tot A+ content waarmee ik mijn merk kan laten zien op de manier hoe ik wil dat consumenten mij zien", zegt Sara. "Als een consument naar onze producten komt kijken, wil ik dat ze weten wie we zijn en waar ons merk voor staat."
Sara schrijft het succes bij het helpen van betere klantrelaties toe aan A+ content en Gesponsorde merken, waarbij video's worden weergegeven van de maaidorsers die hun tarweproducten snijden, wie ze zijn en hoe ze de zak met voedsel voor elk van hun klanten hebben gemaakt.
"Als verkoper wil ik een zeer unieke klantervaring bieden", zegt Sara. "Ik gebruik A+ content en Gesponsorde merken voor elk product dat we verkopen op Amazon. Ik denk dat het gebruik van deze tools binnen Amazon consumenten laat terugkomen naar dat platform en vervolgens laat terugkeren naar mijn merk."
"Brand Registry heeft me toegang gegeven tot A+ content waarmee ik mijn merk kan laten zien op de manier hoe ik wil dat consumenten mij zien", zegt Sara. "Als een consument naar onze producten komt kijken, wil ik dat ze weten wie we zijn en waar ons merk voor staat."
Sara schrijft het succes bij het helpen van betere klantrelaties toe aan A+ content en Gesponsorde merken, waarbij video's worden weergegeven van de maaidorsers die hun tarweproducten snijden, wie ze zijn en hoe ze de zak met voedsel voor elk van hun klanten hebben gemaakt.
"Als verkoper wil ik een zeer unieke klantervaring bieden", zegt Sara. "Ik gebruik A+ content en Gesponsorde merken voor elk product dat we verkopen op Amazon. Ik denk dat het gebruik van deze tools binnen Amazon consumenten laat terugkomen naar dat platform en vervolgens laat terugkeren naar mijn merk."

Oogsten van wat ze hebben gezaaid
Veertien jaar na het actief worden van Palouse Brand op Amazon zegt Sara dat de toekomst van het merk er rooskleuriger uitziet dan ooit. Zij schrijft een groot deel van dat succes toe aan Amazon.
Met de programma's van Amazon kan het merk Palouse een sterk merk opbouwen, hun intellectueel eigendom effectief beschermen en een loyaal klantenbestand laten groeien.
Nog belangrijker is dat het door het succes een echt verschil kan maken in de hechte gemeenschap waar het merk is gevestigd.
Met de programma's van Amazon kan het merk Palouse een sterk merk opbouwen, hun intellectueel eigendom effectief beschermen en een loyaal klantenbestand laten groeien.
Nog belangrijker is dat het door het succes een echt verschil kan maken in de hechte gemeenschap waar het merk is gevestigd.
"Ik ben blij met Amazon! Ik ben een van hun grootste promoters. Amazon heeft zoveel gedaan voor onze familie en voor onze gemeenschap. Veel van onze medewerkers hebben enkele van de beste voordelen. Dit was waarschijnlijk niet mogelijk geweest als we geen partner met Amazon waren."
Sara Mader
CEO
Locatie
Pullman, WA
Sector
Droge goederen
Op Amazon sinds
2009
Tools voor merkbescherming
Brand Registry
Ga vandaag nog aan de slag met Brand Registry
Op deze website maken we gebruik van cookies en vergelijkbare tools, (gezamenlijk 'cookies'), om diensten aan u te leveren en verbeteren, en om advertenties te tonen. Voor meer informatie over hoe Amazon cookies gebruikt, kunt u de Amazon Cookies Notice raadplegen.